2015. 07. 28.

Wildenauersteig és HTL - Via Ferrata

Talán még bennem sem ülepedett le kellőképpen a stoppolós verseny, de kénytelen vagyok elfoglalni ezzel a bejegyzéssel az első helyet a blogon, ugyanis egy újabb tételt húztam ki a bakancslistámról: Via Ferrata!
Körülbelül 2-3 éve járok rendszeresen és rendszertelenül falat mászni. Egyik kedvenc törzshelyem a Mászóbirodalom, ahol kitartóan koptatom a kapaszkodókat és az ujjaimat is. A szabadtéri sziklamászás eddig nem vonzott annyira, ám egyik vasárnap este beültünk a barátaimmal sörözni a mise után. Ott elkezdtünk beszélgetni, sztorizgatni hobbikról. Ekkor mesélte Kata, hogy ő nagy Via Ferrátás, és mi lenne, ha vele mennék én is. 
Így történt, hogy 2015. július 25-én az ő barátaihoz becsatlakozva útra keltünk hajnalban, hogy megmérettessük magunkat a Hohe Wand meredek szikláin, a Wildenauersteig-en és a HTL Steig-en.

8-an voltunk a csapatban, név szerint: Sanyi a túravezető, Péter az időjós, Peti a még lélekben fiatal, Kori a mindig lelkes, Judit a kitartó, Dávid a bátor, Kata az útkereső és Anikó a lyukas kezű. 

Ez egy rendhagyó bejegyzés lesz, ugyanis nem elmesélem, hanem megmutatom milyen az én szemszögemből a sziklamászás "E" nehézségű falakon! 



A kameráért, a sisakért és a felvétel megvágásáért köszönettel tartozom bátyámnak, akinek a csatornáján lehet megnézni a videót! 

Valamint köszönöm a szervezőknek és Katának ezt a nagyszerű lehetőséget! :)

Via Ferrata!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése